Monday, November 6, 2017

Selepas Kemarau

Wow! Lama betul aku tak jenguk blog ni. Aku pun tak tau sama ada blogging ni masih relevan dan up to date. Ikut pada kecenderungan manusia masa kini, rasanya lebih cenderung pada yang lebih simple macam twitter, facebook, instagram. 

Aku tengok blog-blog yang pernah aku follow circa aku aktif menulis blog. Ada yang dah senyap dan sepi. Ada yang lama hiatus, dan kembali aktif. Ada yang terus menerus aktif. Dunia berubah.

Last entri aku tahun 2015. Pergh...makan dua tahun tu! Banyak jugak entri-entri dalam blog ni yang aku tarik balik publish nya. Alasannya? Ntahlah...mungkin aku nak baca sendiri-sendiri kot.

Idea untuk aku menulis dan merapu masih beku. Aku masih mencuba.

belasah saja!

3 comments:

  1. blog ialah untuk syok sendiri.
    twitter, fb, instagram tu semua ialah untuk broadcast beritahu satu dunia

    ReplyDelete

Ada komen? Kalau ada mari tulis sini.

Related Posts with Thumbnails