Thursday, August 27, 2015

Lama

Hmmm. Lama sungguh rasanya aku tak menulis.  (Gila ko...setahun tu!!!) Ya. Rindu rasanya. Macam drama Rindu Awak 200%. Rindu untuk menulis, mengarut dan merepek macam dulu, Tapi, masa amat mencemburui aku. Heh! Cemburu tandanya sayang. Kan?

Aku pun tak pasti sama ada yang masih menjenguk blog ni. Ada ke orang yang masih nak membaca blog aku ni. Tambahan orang sekarang tengah lebih 'in' dan kalut membaca laporan tukaran matawang semasa. 

Macam-macam benda nak cerita. Tapi... ahhhh.....nantilah.



belasah saja!

6 comments:

  1. Duit lg In sekarang haha

    ReplyDelete
  2. ye la...lama sangat tak ada entry sini....cepat2 la sambung.

    ReplyDelete
  3. ye la...lama sangat tak ada entry sini....cepat2 la sambung.

    ReplyDelete

Ada komen? Kalau ada mari tulis sini.

Related Posts with Thumbnails